نوشته شده توسط : مشاور ارشد

شهریه دانشگاه آزاد بدون کنکور

دانشگاه آزاد در دو ترم مهر و بهمن دانشجو میپذیرد که شما عزیزانی که قصد ثبت نام در دانشگاه آزاد را دارید موظف به پرداخت شهریه میباشید. شهریه دانشگاه آزاد بدون کنکور  در مقاطع مختلف کاردانی و کارشناسی متفاوت میباشد که شما عزیزان باید مطابق با مقطع تحصیلی اقدام به پرداخت شهریه نمایید. شهریه به دو صورت متغیر و ثابت است که شهریه های ثابت در طول ترم تغییر نمیکند ولی شهریه های متغیر بسته به تعداد انتخاب واحد ها متفاوت است .

 

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 99

ثبت نام بدون کنکور آزاد در رشته‌های مختلف و در تمام  گروه‌های آزمایشی پنج‌گانه: علوم انسانی، علوم تجربی، ریاضی و فیزیک، هنر و زبان صورت می‌پذیرد که برای این منظور متقاضیان ثبت نام در این دوره برای ترم مهر ماه در هر سال تحصیلی، می‌توانند از اسفند ماه سال قبل از آن تا اواسط شهریور ماه پیش از شروع ترم اقدام به ثبت نام کنند.

زمان ثبت نام بدون کنکور آزاد 99 از بازه ۲۶اسفند ماه 98 آغاز شده و تا تاریخ 6شهریور 99 ادامه خواهد داشت.

 

برای اطلاع از شهریه دقیق بدون کنکور دانشگاه آزاد در هر رشته – اطلاع از رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد –   تکمیل ظرفیت ارشد آزاد 99 و مشاوره تحصیل در تمامی مقاطع دانشگاه آزاد با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

تماس از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور  با شماره : 9099072952 و در صورت شلوغی خطوط 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب.

 

نحوه ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کننکور 99

داوطلبانی که علاقه مند به تحصیل در دانشگاه آزاد هستند به دو طریق می توانند وارد این دانشگاه شوند ، یکی از طریق ثبت نام کنکور سراسری دانشگاه آزاد و نیز از طریق پذیرش بدون آزمون . متقاضیان تحصیل بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 می توانند در زمان مقرر به سایت azmoon.org مراجعه کرده و پس از مطالعه دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 و انتخاب رشته های مناسب و مورد علاقه  شان ، نسبت به ثبت نام خود از طریق همین سایت اقدام کنند . هر داوطلب می بایست ابتدا با پرداخت مبلغ حدودا 40000 تومان برای مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و 38000 تومان به عنوان هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 97 ، جهت تهیه کارت اعتباری ، پرداخت نماید که مراحل پرداخت هزینه ثبت نام صرفا اینترنتی می باشد .  این کارت شامل شناسه 8 رقمی و گذر واژه ( رمز ) 6 رقمی می باشد پس از آن داوطلب مجاز است با ورود اطلاعات شناسنامه ای و با انتخاب حداکثر 20 رشته محل مناسب و مورد علاقه خود ، از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 که در دفترچه ثبت نام معرفی شده است فرم ثبت نام خود را تکمیل نماید . نکته حائز اهمیت این است که تمامی مراحل پرداخت و ثبت نام غیر حضوری و اینترنتی می باشد .

 

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با نحوه پرداخت شهریه و میزان شهریه در مقاطع مختلف آشنا کنیم و راهنمایی های لازم را ارائه دهیم. داوطلبینی که قصد ثبت نام در دانشگاه آزاد را دارند توجه داشته باشید که زمان ثبت نام دانشگاه را از دست ندهید چرا که ثبت نام فقط از طریق سامانه انجام میگیرد و در صورت بسته شدن هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند.

منبع : شهریه بدون کنکور دانشگاه آزاد

 





:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: